فيكات .. كلمات اغاني الراب

اغاني راب , وكر العصفور , كلاش , عيال مكه

ჯ كلمات اغنية وانا راجع - وكر العصفور ჯ

الكورس

وأنا راجع .. من تاني . . للماضي وانا اعاني ..
وأنا راجع .. وبقلبي...أأأأه
وانا راجع بدمعي واحزاني تملى مكاني
وانا تايه .. وبقلبي ااااااه
وأنا راجع .. من تاني . . للماضي وانا اعاني ..
وأنا راجع .. وبقلبي...أأأأه
وانا راجع بدموعيــ.......

البارات (1)

لما أتذكر كيف الماضي كان يرسم لي ذكرياتي
يتملكني إحساس غريب يعطي الأمل في حياتي
يأخذني لأيام زمان داخل عتمة النسيان
يوصف مشاعر واحساس مايو صفها أي لسان
كل إنسان .. مهما كان ماضيه مليان جراح
لأكن تبقى في ساعات وأوقات ترسم أفراح
للي راح والي مضى يتحن نفس القلوب
وتذوب في دروب الماضي وتصول وتجوب وتجوب
أيام .. تتبدل تتغير بشروق وغروب
ترضى فيها بالمكتوب أفراح ودموع وكروب
اسأل ربي .. يعلام الغيوب
انك تغفر لي زلاتي تتجاوز الذنوب
أنا إنسان في هاذي الدنية وحيد فيها مغلوب
وأنا صابر .. لأكن مو كل البشر أيوب
مالي إلى الماضي والذكرى فيها أعود
حتى صارت ذكرياتي بوابة الهروب

البارت (2)

على نفس هاذ الحال وأنا باقي زيي ما أنا
اذكر إلي راح وأنسى همومي وأنسى العنا
فين ألهنا .. فين الحلم إلي أنبنا
كيف أتحمل هاذ الواقع لأكن بصبر والله لنا
حاولت أغيب .. يمكن اقدر انسي
عالم غريب .. على الكل يقسى
دنيا بكل شي فيها باعت فينا واشترت
نملك فينا ما يكفينا وفينا جروح أتعلمت
دنيه تحير تتغير أنا فيها مسير مو مخير
بتفرق ويتغرب وأنا معليا فيها بس لازم أتغلب
على مشاكلها إلي تغلب لو تبعد عنها بتقرب
وتعب والكل يتهرب ويجرب قسوتها ويتعذب
يدنيا كفاية ما شفنا وعشنا في كي من ظلمك
معرفنا القوه بطبعك تتغيري وإحنا بنعاني
يومك مهو زيي التاني و معاكي المر بيمر في سنين
وأفراحك مات بقى ثواني ليه يدنا معاكي ينعاني

0 التعليقات:

إرسال تعليق